Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2012 12:32 - Какво мислите за това и онова :)
Автор: filipova78 Категория: Забавление   
Прочетен: 786 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 27.11.2012 12:32


Аз винаги съм казвал, че твърде много хора има в религията, които не им е баш мястото там - не става дума само за онези с чисто меркантилни интереси, но има много хора, които са религиозни по навик почивки , защото така е било до сега в танцуването, примерно защото традицията така е повелявала. Онези, които на сила са религиозни, за тях ясно танци, но също има и такива, на които църквата им е помогнала - тези хора може да не са баш вярващи, всъщност те може изобщо да не вярват в никоя религия, но именно от чиста човещина, от лична признателност, те може да не се наричат религиозни, но им е съвестно да отрекат религиозноста ...... интересното е, че всъщност тази проява не е в разрез с никоя религия.

 Мисълта ми е, че през цялата история танци, хората са били религиозни - без значение поради какви причини, просто почивни масовоста е все към някаква религия, когато си роден в християнско общество си християнин, християнството във властта, значи и ти си християнин, християнството в училището съответно и ти си християнин, но това е догма, без никой да те е питал ти автоматично си направен християнин, това изобщо не е било въпрос на избор, а щом не си го избрал, балетто не е кой знае каква религиозност това. Когато имаш свободата на избора, съвсем нормално е, не просто да не си християнин, а изобщо да не си и религиозен - а образованието, добре подсигурения финансово бит и толерантната политика, вече дават свобода на избора.

 Така, че подтекста на въпроса ти, който виждам, а именно: че умния и интелигентен човек зарязва религията, не е верен, това което е вярно, е че имаш свободата да избираш, това е модерен причината. Това, че в момента се наблюдава тендеция атеистите да се увеличават, а религиозните да намаляват, не е в ушърб на религията, напротив - чрез това намаляне на количеството, се увеличава качествотомодерни на религията.

 По втория въпрос - няма връзка, това са вече балет оправдания, пречи му на някой религията, да се изучи и да ходи на работа, това вече е чист мързел.

Мнение на мой съфорумец от Замунда.нет
Източник: zamunda.net

Много яко клипче с модерен балет и
танцуване гледай тук: http://www.youtube.com/watch?v=jmHp51dCvkk а кога ще почиваме през идната година вижте тук: http://yasoo.us/pochivni-dni-2013/


Тагове:   балет,   танци,   почивни дни,


Гласувай:
0



1. wolfgar - мързе ме
27.11.2012 12:47
Това е споделяне, а не начало на дискусия, затова и няма да отправям критики и въпроси, и аз ще споделя.

Аз съм вярващ, но отричам религиозните институции.
Аз избирам в какво и как да се моля. Не ми трябва посредник когато се обръщам къг Бог.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: filipova78
Категория: Забавление
Прочетен: 46858
Постинги: 37
Коментари: 10
Гласове: 7
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930